Εμφανιζόμενη ανάρτηση

"7χορδη Σπείρα"- Όσα θα θέλατε να ξέρετε.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;   ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΖΕΙΣ . Μια διασκεδαστική και δημιουργική πρακτική ενσυνειδητότητας και ενσυναίσθησης.  Με θεραπευτική άσκηση...

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

"Μικρή μου..."

Σ' ανείπωτα γλέντια η Ψυχή 
αφήνει το κλάμα για σένα 
μικρή μου και τάχα ανύποπτη... 
Κι αν άσπρισαν κιόλας τα χρόνια σου 
μες τους Χειμώνες,
ποτέ δεν αρπάζει το χέρι σου βίαια 
για τα Καλοκαίρια της να σε τραβήξει...

Ωστόσο, κρατάς τεντωμένο το χέρι  
στο χώμα, 
σα να ζητάς τη ντροπή ν' αποδιώξεις επίμονα,  
και με δικαίωμα μικρή μου ανελεύθερη, 
κάθε στιγμή τη στιγμή να διαλέγεις. 
Μικρή μου και αβέβαιη, 
το κάτι που θες, ζητιέται από μέσα...

                                                                  Ευαγγελία





2 σχόλια:

  1. Ευαγγελία μου γεια σου.
    Σ' ευχαριστώ για τα σχόλιά σου και τη πολύ καλή συμβουλή σου.
    Την τηρούσα από ένστικτο και τώρα εσύ την προσδιόρισες φραστικός.
    Μια ευχάριστη έκπληξη το έργο σου και συ προσωπικά.
    Φυσικά και θα ήθελα ν' ανταλλάζουμε απόψεις και προπάντων
    όταν διαφωνούμε με τον εαυτό μας, να είμαστε ο “κάποιος” που θα
    μεσολαβεί να μας τα βρίσκει...
    Ασχολήθηκα με καταστήματα και χειρωνακτικές δουλειές.
    Τώρα ασχολούμαι αποκλειστικά με την αστρονομία
    όπου και αντλώ τα θέματά μου και εφαρμόζω τη συμβουλή σου.
    (όλο από πιο μακρυά και... πιο βαθιά)
    Γεια χαρά και καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία και την επίσκεψή σας εδώ, στη σελίδα μου. Χαίρομαι που σας εξέπληξε ευχάριστα και εύχομαι κι εγώ να συνεχίσει έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ShareThis